Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

"Τρελός Κόσμος"


Mad World - Gary Jules

Τρελός Κόσμος (Τρελός Κόσμος)

Παντού τριγύρου ΜΟΥ υπαρχουν γνώριμα Πρόσωπα 
Φθαρμένα μέρη 
Φθαρμένα Πρόσωπα 
Φωτεινά ΚΑΙ πανέτοιμα ΓΙΑ πολυακουσμένα καθημερινούς Αγώνες 
Χωρίς ΝΑ πηγαίνουν ΠΟΥΘΕΝΑ 
Χωρίς ΝΑ πηγαίνουν ΠΟΥΘΕΝΑ 
ΤΑ δάκρυα πολυακουσμένα γεμίζουν ΤΑ ποτήρια πολυακουσμένα 
Χωρίς Έκφραση 
Χωρίς Έκφραση 
Κρύβω ΤΟ κεφάλι ΜΟΥ, Θέλω ΝΑ πνίξω ΤΗ δυστυχία ΜΟΥ 
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Αύριο 
Δεν υπάρχει αύριο
(Ρεφραιν) 
ΚΑΙ ΤΟ βρίσκω Αρκετά αστείο 
ΤΟ βρίσκω λυπηρό Αρκετά 
ΤΑ όνειρα ΣΤΑ οποία Πεθαίνω 
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ είδα ποτε 
ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ δύσκολο σου Πω 
ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ δύσκολο ΝΑ ΤΟ αντέξω 
Όταν ΟΙ Άνθρωποι τρέχουν ΣΕ κύκλους ΕΙΝΑΙ Πολύ Πολύ .. 
Τρελός κόσμος (X2 )
Παιδιά περιμένοντας ΤΗ Μέρα ΠΟΥ νιώθουν Ωραία 
Χρόνια Πολλά 
Χρόνια Πολλά 
Φτιαγμένο ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ αισθανονται τρόπο ΠΟΥ ΚΑΘΕ Παιδί ΘΑ πρέπει 
ΝΑ κάθεται ΚΑΙ ΝΑ ακούει 
ΝΑ κάθεται ΚΑΙ ΝΑ ακούει 
Πήγα ΣΤΟ Σχολείο ΚΑΙ ήμουν Πολύ ανήσυχος 
κάνεις ΔΕΝ ΜΕ ήξερε 
κάνεις ΔΕΝ ΜΕ ήξερε 
Γεια σου Δασκάλα , πες ΜΟΥ ΤΙ πρέπει ΝΑ μάθω 
Δες Μεσα ΜΟΥ 
Δες Μεσα ΜΟΥ
(Ρεφραιν) 
ΚΑΙ ΤΟ βρίσκω Αρκετά αστείο 
ΤΟ βρίσκω λυπηρό Αρκετά 
ΤΑ όνειρα ΣΤΑ οποία Πεθαίνω 
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ είδα ποτε 
ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ δύσκολο σου Πω 
ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ δύσκολο ΝΑ ΤΟ αντέξω 
Όταν ΟΙ Άνθρωποι τρέχουν ΣΕ κύκλους ΕΙΝΑΙ Πολύ Πολύ .. 
Τρελός κόσμος (X2 )
Μεγεθύνοντας τον κόσμο σου. 
Τρελός κόσμος


πηγη http://lyricstranslate.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου